Å underbara dag!

Idag har jag tagit ledigt från JC, för att flytta. Nu sitter jag och väntar på Anders. Han har varit i lambotown och hämtat bilen. Weeei, slipper bo i en resväska. Det här känns riktigt bra, har till och med pirr i magen. Han gör mig så glad, han får mig att må bra. Han hjälper mig se det ljusa i mörkret. Vad mer kan man be om, han är mitt hjärta. Nu är flytten nära, hopopas någon vill ha min gamla lägenhet! Fredag och lördag ska jag oxå vara där och bara städa! Ju  snabbare jag är klar ju snabbare kan jag lägga det livet bakom mig! Finns mycket minnen i lägenheten, det är ingen jag vill glömma, jag vill bara gå vidare! många av er kanske tänker att jag faller tillbaka men så är inte fallet, jag växer. Ibland behöver man en paus i livet för att veta vad man själv tycker är viktigt och bryr sig om. Jag vet tillexempel att åker jag till oslo och jobbar, eller jorden runt med Ass har jag mitt här hemma. Oj vad mycket det blev, nä dags att ta på sig kläder och jobba!

Hur ska jag hinna njuta av solen idag?

Platå ikväll, 21-03.30. Fick veta att Mr Dj Alaa spelar ikväll, nice, då kommer kvällen gå ganska smärtfritt :P

Är det bara jag som inte kan lägga in kort till mina inlägg? ÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0