Bli en familj!

Veckan som var har varit helt otrolig, helt sjukt att jag fortfarande lever. Efter en tung vecka var det dags för den vanliga familjemiddagen hos mina föräldrar. Mamma och pappa är dom bästa! Igår var min systerson Carl också där, idag  är han två veckor :). Han var så fin och helt tyst. Han verkar gilla mig, han gosade massa när han kom i min famn. Det är helt underbart att se Karin, Erik och Carl, de är den finaste familjen. Jag är så lycklig att min syster har träffat Erik och att Erik träffat min syster, finaste paret som finns. Deras son Carl är den finaste lilla kotte som jag någonsin sett. Lukten av bäbis kan jag inte få nog av. Det är nog ingen som kan förstå den lycka jag känner och nu längtar jag till den dagen så jag får bilda min egna familj.


Bättre uppdatering efter jobbet idag.


Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Ja men faaan nu kör vi! :P



-Angi

2009-03-16 @ 19:29:22
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0