Det kan inte bara vara jag...

.. Som vill ha VÅÅÅÅR!

Jag har så mycket fina kläder som jag vill ha på mig, blir på bättre humör och man vet att sommaren snart kommer. Nu när dagarna bara växlar och gör att man inte riktigt vet hur man mår eller känner sig. Ja, jag är en vädermänniska. Idag har allt kännts så rätt och så bra, att allt gåt mot ljusare tider. Är det dåligt väder grått och fuktigt imorgon tror jag att alltr kommer att kännas så tungt. jag har mycket nu, med JC, Platå och min lägenhet. Snart är allt med lägenheten över och det känns bra!

Nä nu måste jag sova, har haft en underbar kväll hos carrofrö!

ÅÅÅÅ, nu tack!

Kommentarer
Postat av: samuel

söt tjej du har en vacker blogg det är intressant att läsa på din blogg

2009-03-18 @ 10:07:07
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0