Familjemiddagen!

Ja herrigud vilken helg. Torsdagsnatten jobbade jag, helt sjukt lungt. Vart var alla? Upp dagen efter och jobbade på JC, lite trött men jag överlevde. Direkt hem till hjulsbo och träffa familjen Svahn! Mycket trevlig familj.



Kusin Fanny och Ebba

Hem ganska sent och stupade i sängen! Jobbade öppning på Jc på lördagen, då trodde jag skulle dö. Sjukt trött och längtade bara efter sängen! Hade haft lite beslutsångest för vad jag skulle göra på kvällen. För Anna N kom från Umeå och vi skulle ha tjejmiddag och Familjen Svahn var också på besök. Det blev iaf att jag gick en snabbis förbi CarroJ där tjejerna var och sen vidare till Riva där jag skulle träffa familjen. Där åt vi mycket gott och drack ganska mycket. När klockan börja närma sig efeter tolv tyckte nog alla barnen att det var dags för de gamla att dra sig hem! Vi drog vidare till Platå. Där var det sjukt myket folk! Hittade en förvirrad Astrid utanför, stakarn hade inte fått tag i mig. Det var riktigt bra musik att dansa till i lördags och många gamla favouriter. Bästa måste nog vara när han körde Tiesto - Love comes again! En låt som innehåller en hel del, mycket skön som avslutningslåt. Jobbade söndagen som avslutning på en bra helg. Dog i soffan när jag kome hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0