Fruktansvärt irriterad, skriiiiiiiiiik!

Åååå orkar inte tänka på det just nu. Kom till jobbet en gnutta trött bara. Vet att jag kommer hålla igång till söndag kväll så det var bara att le och tänka framåt. DÅ kommer allt det här upp och jag har hört fööör mycket nu. Vill inte släppa en bomb för då är jag inte bara på att säga det jag vill ha sagt. Ofta när jag släpper en bomb är jag nästan elak och det hatar jag att vara. Men det är mycket nu och droppen kom idag! Måste nog sätta mig ner och skriva ner allt jag känner, för att inte missa något som ligger och gror kvar. Nä nu är snart min lunch slut, ska hitta det där leendet igen som jag vet att jag har.

Ut och sälj, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja anna gott humör! Heja heja hejaaaaa

2009-03-07 @ 13:47:53
URL: http://aussiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0