Ghetto fabulous!

Förra veckan var helt sjuk, men den har jag lagt bakom mig och blickar framåt. En kär vän till mig sa en dag att "den som står med ena foten i dåtiden och andra foten i framtiden, pissar på nuet!", det passar in på mig ganska bra. Jag är ganska bra på att tänka tillbaka och drömma mig frammåt! Aja en sak som bara var bra att ta upp!

Förra onsdag, torsdag, fredag och lördagen kommer jag sent att glömma! Allt var bara helt otroligt och jag vill bara minnas varje sekund.

Onsdag: Skulle vara en fika med Siggan, blev till en superonsdag ist. Jag möt upp siggan, på magnolia. Efter det gick vi till storan där Johanna och Titti satt och pluggade. Tog ett glas vin och mös. Strax efter oss kom Ass som hade vait hos hennes pappa. Siggan skulle hem och sova, då böt hon plats med Tittis syster Linda. Då gick vi till Platå, där satt Raidar och Antonio, vi blev ett litet gäng som satt kvar till klockan var ett. Vissa gick till platens och vissa drogs sig hem för en arbetsdag (som jag).

   

Torsdagen: Jobbade hela dagen, kommer inte ihåg vad jag gjorde på kvällen, men jag vet att jag och Ass hittade peppen på något vis. Vi båda skulle upp sjukt tidigt dagn efter så var ganska bestämda på att vi skulle gå hem från Platå vid ett, max ett. Försökte hitta den riktigt peppen men alla låtar som vi vill höra kom aldrig. väldigt mycket roligt folk var ute, men det var en av de lugnaste kvällarna på platå. När vi hade sagt hej då till alla, hämtat jackorna och skulle bara på toa - Vad hände inte! Joo all bra musik kom! Vi gick inte hem för ens klockan var tre och shit vad trött jag var!

Fredag: Ghettto fabulous! Från att haft en planerad fredag och försökte tvinga kvar anders hemma, satt jag i soffan helt själv och var allmänt olycklig. Många jobbiga saker som hände underveckan, inom många olika kategorier. Till slut fick jag så många, så fina och gulliga samtal och sms av mina underbara vänner att jag inte kunde sitta kvar i soffan. Fixade på sminket och drog mig ner till Magnolia där tjejerna avnjöt en underbar vinkväll. Vi hade skitkul där, men tillslut började fötterna att röra sig under bordet så vi var tvugna att gå till platå! Jag hade sovit fyra timmar natten innan så jag borde sovit hela natten men behövde mina vänner! på platå hände saker och ting och fy faan vad kul det är att vara ute nykter. Man ser så mycket mer än när man jobbar haha.



   

   

Lördagen: Vaknade med ett leende på läpparna och gick till jobbet! Hade sovit 8 timmar på två nätter, inte roligt men det var sååå värt det! Jag har VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER! jobbade och hade det kul på jobbet, efter det hem till Hjulet på middag med familjen och morfar och mormor. Lördagsnatten var det jobb, svett men inga tårar. Tur att det var Nima och dom, annars hade jag nog dött haha.

CarroJ lärde mig att ta ego-bilder haha, men själv tycker jag att jag ser fjollig eller allmänt ful ut haha.



Igår var det jobb på Platå, grymt! Nu dags att fixa tvätten, sen en promenix runt ån! PUSS!

Kommentarer
Postat av: sanna

Aaa, fina bilder, fina personer :) Ni värmer så mycket i hjärtat allihopa!

2009-03-21 @ 17:36:22
URL: http://sannaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var verkligen en topp tre-kväll! GE MIG MEEEER!

Puss

2009-03-23 @ 10:56:46
URL: http://aussiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0