I can’t tell you something that ain’t real!

Day n nite. I toss and turn, I keep stressin' my mind, mind.
I look for peace, but see I don't attain.
What I need for keeps this silly game we play, play.


Varför är man så feg! Jag är trött på att fega ur och inte säga vad jag tycker, tänker och känner. Tror allt skulle bli mycket lättare om jag bara fick säga allt! Tyvärr vet jag inte själv vad allt är och det gör mig förvirrad! Om det bara fanns någon som kunde ge mig svar på alla mina frågor. Ibland känner jag för att säga en sak och sekunden efter vill jag säga något helt annat! Å nu gör jag mig bara mer förvirrad! Jag ger det den här veckan, har jag inte fått ett svar innan fredag släpper jag det! Move on! Var ganska duktig på det, måste ju kunna bli det igen.

PUNKT SLUT


I'm delirious
Are you serious?
What goes on in your head?
I'm just curious
Cos' I'm hanging here
Got me dangling here
Think your love, oh your love has got off my head .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0