I can’t tell you something that ain’t real!

You can't feel anything
That your heart don't want to feel!



Varför vågar man inte säga allt man tänker rakt ut? Jag tror alla går och bär på något som de behöver få ur sig och blir frusrerade för de inte kan eller vågar säga något! Det kan inte bara vara jag som har backat när man egentligen bara vill ställa sig och skrika rakt ut. Just nu tror jag har ganska mycket att prata om, känslor som snurrar runt. Fast känslor som kommer från hjärtat men sätter sig i huvudet. För ibland behöver jag inte känna så mycket av det i mitt hjärta men i mitt huvud vill det alltid stanna kvar. Ibland går det dagar när jag inte ens tänker på det, men ibland sitter det där och vill inte skakas bort. Jag vill inte tänka och känna ibland, det skulle göra allt det här mycket enklare, men då skulle jag vara en känslokall person som inte kände nått. Så vill jag inte vara, tycker om att visa vad jag känner och jag tror jag kommer fortsätta göra det!


I tried to hold but it hurts too much,
I tried to forgive but it's not enough!

Kommentarer
Postat av: Alaa

Riktigt bra skrivet :)

2009-03-04 @ 11:11:23
URL: http://www.alaa-music.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0