In my heart, in my head, it's so clear now!!

Trodde jag ja!

Nog pratat om mitt huvud, det snurrar på som vanligt! Denna vacka känns så konstig. jobbar på Jc mån och tis, imorgon ledig och pappis fyller år. Torsdag är det Jc som gäller afst bara några timmar under clubkvällen. 20% på allt i hela butiken + utvalda plagg på 30-50%. Dj Alaa ska snurra skivor och levande skyltdockor. Tror det kommer bli en sjukt bra kväll. Skaffa sig torsdagspeppen för Platå kanske! OPlatå kommer även dela ut fribiljetter, men dock till lördagen! Kommer ha på mig mina nya kläder då också, yeees älskar min tröja som Sebbe hjälpte mig att välja ut! Frdag LEDIG - vad hände där? Jobba lör och sön på Jc men känner nog för en liten utgång på lördagen också kanske. Tjejgänget har hittat nyköpngspeppen också, kul att komma bort ibland!


Dj Alaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0