Peace Love & Denim - modebloggare?



Från och med fredag tänkte jag börjka blogga lite om kläder. Inga kläder som hellst utan bara JC kläder. Det är så många tjejer i min ålder (23) som inte tror JC har snygga jeans, festkläderna för lördagsnatten och läckra accessoarer. Det vi inte har är skor och inom snar framtid kommer vi börja med smycken. Jag kan hålla med om att JC inte haft de bästa kollektionerna men nu har det blivit så mycket bättre. Lika så vårat egna jeansmärke Crocker. Tänkte ge det en chans. Jag är dock ingen modebloggare och kommer inte prata om "real fashion". Jag kommer prata om min egna uppfattning om vad som är inne och snyggt mot våren. Man behöver inte vara extrem för att följa modet och alla kanske inte passar i det modet som är för tillfället. Jag ger er en chans att hitta saker som ni själva tycker om. En sak till ni borde veta är att mot sommaren och efter sommaren så kommer JC genomgå stora förändringar, det kommer säkert visa sig här!

PEACE LOVE & DENIM !



Mattias (JC Norrköping)

Kommentarer
Postat av: Pelle Puff

Sjuuukt bra Anna!:D

2009-03-10 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0