Muuusik...

It's getting late
I'm making my way over to
My favorite place
I gotta get my body moving
Shake the stress away



Var tvungen att radera mitt dumma inlägg för de gjorde att datorn bara hängde sig hela tiden.. Nä nu sitter jag här, laddar upp för en bra kväll på Platå. Rökningen går fortfarande ganska bra, smakade ett bloss men fyy faan vad illa det smakade.. Bra det för det gör att mitt sug fösvinner och jag kan vara nöjd med att inte röka.. Det rökare borde veta är hur dom luktar. Jag trodde det inte märktes såå mycket men joo fan vad man luktar! Nä nu ska jag fortsätta med min musik och sen börja fixa mig för ikväll... Platå mitt andra hem =)


Hon har ett sätt
att flytta höfterna försiktigt när hon går.
Hon har ett sätt att le
som bara jag förstår.
Hon har ett sätt att gå förbi ibland
som om man inte fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0