Något jag saknar!

Något jag saknar är att jobba med event! Kom på det när man börjar tänka på våren. Jag har jobbat med tre olika eventföretag och jag tycker verkligen att det är sjukt roligt. Tråkigt bara att jag haft så mycket annat jobb samtidigt att man inte kunde statsa på det till 100%. Kollade igenom massa olika bilder från Brand Event och DellingExpo. Saknar att åka iväg på helgerna, visst var det mycket jobb men mycket roligt! Att jobba med event ger mig en kick och jag vill verkligen göra det igen! Det roligaste eventen måste vara när jag och Brant Event var i Örbro, The phone house öppnade nytt. Riktigt mysig helg och roligt folk. Om ett gott skratt förlänger livet, har den helgen gett mig minst ett år till att leva!





Delling expo hade andasut.nu turnén som gick över hela landet! Mycket roligt. varje helg var det ett gäng som åkte iväg och byggde upp den jättestora montern som alla skulle stå i. Mycket info tt ta in och många nya ansikten. Jag hade ganska tur och fick med mig CarroF och AnnaN på den här grejen. Utan dom hade nog inte varit lika roligt. Ett av de roliaste minnerna var min och Annas första helg i malmö. Hahaha! Vi fick ta bilden, så fick grabbarna ta lastbilen. vi hade ingen aning om vilka killarna var som vi skulle spendera helgen med men det var nog baar att göra det bästa av det hela. alltså jag dör när jag tänker på det! Anna och Jag höll på att åka hem efter första kvällen. Vi Hittade inte i Malmö och fick ingen hjälp av grabbarna vi åkte med. De kom fram typ två timmar innan oss till hotellet och sket i att vi inte hittade.. ÅÅ vad vi var sura. Kom fram och grabbarna var sjukt spydiga så till slut blir vi så arga att vi lurar ut en av killarna i kallingarna i korridoren på hotellet och skäller ut honom HAHA. Dagen efter blev ganska tidig för vi skulle monter montern. dagen gick sjukt bra och vi fick bra respons i Malmö. Kvällen gick vi ut och åt och drack gott, då brast isen som alltid. Nu ler man mest när man tnler på alla som vi jobbade med!







Nu hinner jag inte skriva mer men en fortsättning kommer senare ikväll =)

dags att springa till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Haha ja det var ett utav det roligaste momentet under den turne´n =) Åh vad mycket skäll Pontus fick...=)



Puss

2009-03-09 @ 15:36:12
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0