Så var våren borta!



Igår var en helt underbar vårdag, mycket jobb och slit under dagen och kvällen fram till halv tio. Kom långt och ser ljuset i slutet av tunneln. Lördag är nog allt borta och jag kan börja städa lägenheten. Hoppas på att hinna städa den på lördag, men jobbar på natten och dagen iggår gjorde så jag har träningsvärk idag! Orkar inte med en till sådan dag och jobbar Jc på söndag så lite energi borde jag nog ha kvar!

Äta bör man annars dör man! Så det blev en myslunch med siggan igår. Vi vågade vägra vinter, lunchen avnjöts på en uteservering. Det var suupermys! 



Idag ger jag också mitt stöd till alla som behöver det, Anders gick precis utanför dörren med kostymen på!

Kommentarer
Postat av: Juicy

Va kul att du bloggar så mycket nu ! fortsätt med det! :)

2009-03-20 @ 13:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0