Sex And The City..

Snart dags att nanna godig. Är så sjukt pigg bara så vet ine hur jag ska kunna somna. Försöker bli trött av att titta på Sex and the city. Sjukt bra serie och jag har velat haft boxen länge nu. Någon som vill ge mig den? Den serien är som vänner för mig. En av de bästa serierna som visats på tv. En tjej som titta på sex and the city (tror jag) vill ibland leva det livet. Hon fösöker se likheter med den tjejen som hon tycker är bäst. Tänk att få vara som dom tjejerna, shoppa mycket, bra och roliga jobb, dricka fina drinckar och ha sex när de känner för det! Snyggaste kropparna och naturlig skönhet! Att träffa sin egna MrBig, och faktiskt få honom i slutet. Sista avsnittet var det bästa. Tänk om man kanske ska drömma sig bort inatt och leva det livet för en natt. Kul om man kunde bestämma vad man skulle drömma om!

Nä dags för att sova, det är ju en dag imorgon också!

natti natti


Kommentarer
Postat av: smulan

Hej Snutt!

Ja, just det ja...förkortar man Mystiske M blir det ju MM och det går ju inte. Jag kan ju inte sno Johans smeknamn. Det här får jag fundera på...Mystiske Mannen M skulle ju faktiskt fungera =). Så från och med nu blir det MMM istället =)



Ta hand om dig snutt!

Puss

2009-03-10 @ 09:22:36
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0