SEXPARTY, den ocensurerade sanningen haha...

Efter jag fått veta på facebook att en hemlig källa har avslöjat våra inköp på sexpartyt och allt fler vill se korten kommer här alla snaskiga kort på följd. Jag kommer dock aldrig säga vem som köpte vad eller vem som köpte för mest! Vad innebär det egentligen att köpa för mest? Är man en sexgalning då? Inte för att jag köpte för mest men vill bara veta. När kommer våra nya leksaker? Sjukt roligt var det iaf och jag tror att alla killar skulle vilja sitta bakom kulisserna på ett sexparty, ni skulle få veta allt!













































Vill ni att jag tar bort en bild eller två är det bara att säga till! Vill ni ha svar på frågor är det bara att skriva en kommentar så fösröker jag svara! Är det något annat ni har på hjärtat kan ni också lägga en kommentar =)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gillar att jag o syster poserar med en dildo som om det var det vanligaste man kunde göra.. Sjukt kul kväll! Tjollahopp!

2009-03-19 @ 12:10:36
URL: http://aussiegirl.blogg.se/
Postat av: mr p

hoppas min flicka kommer hem med roliga leksaker snart;)

2009-03-19 @ 12:23:29
Postat av: anna

Jag tror alla killar sitter hemma och abra väntar!!

2009-03-19 @ 12:25:12
URL: http://annnnice.blogg.se/
Postat av: ass ;)

HAHAHA ! ta bort första bilden på mig och angi. HEMSK ! puss

2009-03-19 @ 17:53:22
URL: http://kalasdesperat.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta bort bilden på mig rååååå, jag är fetto superstar :) / Juicy

2009-03-20 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0