The Real ME!

Hoppas alla njöt av korten från Personalfesten, den här gången var sjukt mycket bättre än den förra! Tror att många av oss gick dit med en annan inställning. Om jag ska vara helt ärlig, hade jag planerat att bara gå dit och äta sen gå hem! Men det blev för roligt så det var svårt att slita sig. Roligt att göra saker som man inte kan göra annars, som att dansa på bardisken.

Hade ett väldigt givande samtal med min kära vän Titti den kvällen. Ni som känner mig vet att jag ibland kan sitta och tänka på samtal jag haft tidigare och reflektera över det hela. Såhär slutade min tankegång när jag funderade på vad jag och titti pratade om. Många av mina nära och kära verkar inte tycka om mitt sätt att leva mitt liv. För det första, det finns inga perfekta människor och jag är inget undantag. Jag har mina fel och brister lika mycket som alla andra.



Jag är en tjej som har svårt att sitta still, vill gärna att saker ska hända hela tiden. Jag älskar att vara med alla mina underbara vänner och gör allt för att jag ska ha tid med dom. Jag älskar mitt jobb på JC, ni kanske inte förstår men jag trivs som fisken i vattnet och jag får göra det jag är bra på. Jag har världens bästa extrajobb på Platå, fattar ni att jag får betalt för att göra det jag älskar, lyssna på musik. Jag får också träffa helt otroliga människor, innanför baren och utanför. Skulle jag få bestämma skulle jag göra allt för att bi en Dj och jag tror jag skulle vara sjukt bra på det också! 2009 skulle vara upplevelsernas år för mig, hmm ja det går väll sisådär. Men samtidigt får man inte glömma att man faktiskt lär sig ganska mycket varje dag. Idag har jag lärt mig att hur mycket jag än anstränger mig kommer jag aldrig bli perfekt utan att jag helt enkelt får nöja mig med hur jag är.

Jag har ett jobb där jag försöker anstänga mig och visa vad jag går för, för vem vill inte sträva efter att nå toppen. Jag jobbar på Platå varenda chans jag får eftersom det e så sjukt kul. jobbar jag inte på platå går jag gärna ut och då finns det bara Platå i mina tankar. Dansar gärna till Dj Kendo och Dj Alaa! Jag är inte rädd för att testa nya saker eller skämma ut mig (även fast jag mår dåligt över det efteråt).

Förstår ni hur nöjd jag kommer att vara när jag är 40 år, sitter i min fina villa med min underbara man och mina tre barn?

Jag kommer aldrig någonsin ångra något jag gjort, för jag har hitintills levt ett jävla bra liv!!

Gud vad man hinner tänka mycket när man e sjuk! Något jag missat??

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0