Torsdag.

Kom precis på en sak, min vanliga fråga varje torsdag förrut var alltid "vem spelar ikväll?". Nu känner jag inte så längre. Förr var det jobbigt att vara hemma från Platå, för jag har alltid så roligt när rätt DJ spelar! Det är livsviktigt när man går ut. En DJ som alltid spelar bra kan man lita på, och då kan man ta att den personen inte alltid är på topp. Men får jag höra att en DJ som jag ofta inte spelar bra så vill jag inte gå ut. Sen är ju smaken som baken, det jag älskar kanske någon annan hatar. Ikväll är det DJ Kendo som spelar, en av de bästa, men tyvärr är jag inte på Platå humör ikväll. Jag är sugen på en latte och lite yatzy med tjejerna.



Hatar att Astrid har fixat sig en praktikplats, för jag är så ensam på mina lediga dagar!
(men tycker hon är en mycket duktig flicka ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0