Bounce, Bounce, bounce....




Ja då har man varit i stockholm igen, helt underbart som vanligt! En kväll är inte den anda lik, jo tack det kan jag verkligen påstå. Torsdagen började med att jag Siggan och Valpen drog med Alaas bil till sthlm för at titta på Bonce. En väldigt snäll kille gav mig tre gratisbiljetter! Det var grymt, jag får gåshud när jag tänker på det. Allt var så bra på sitt sätt så kan faktiskt inte berätta vad exakt det var som var bäst! Gud, jag vill bara börja dansa igen och det ska jag verkligen försöka göra också. Jag älskar ju att dansa! Efter föreställningen åkte Siggan och Valpen hem och jag stannade hos en kompis.



CarroJ och Sara kom nämligen upp på fredagen. Vi träffades i stockholmsolen och avnjöt en supergod lunch med rosevin. Får ju inte glömma att Fredrik var med oss och Pauline och hennes kompis kom förbi. Ett tips, ta ett glas i taget när du dricker rose i solen, det smäller när du minst anar det! Jag klantade upp mig när jag skulle beställa biljetter hem, men jag vill inte berätta här hur blond jag kan vara ibland. Iaf så fick jag hänga med gänget hem till Fredrik och Pauline, där bjöd de på en supergod middag och sen var allt igång. Meningen var att vi skulle dricka ett glas vin och senare dra oss mot Snaps, meeen så blev inte direkt. Vi satt på deras balkong, med mycket vin, sång och tända ljus - supermys. Sen drog vi ner till ett ställe som jag precis glömde bort namnet på. Men sjukt kul var det iaf, men kanske lit för mycket alkohol. Så jag sov kanske en timma innan jag var tvungen att gå upp för att hinna med tåget. Ojdå! Det var inte så kul, så det är ju också ett tips - drick inte för mycket dagen innan du ska åka hem med tåg. Jag kan lova att jag har varit en trasig människa idag och jag är fortfarande lika seg. Nu har jag precis duschat för jag ska snart in mot stan och jobba på Platå! Fast jag ser fram emot det.. 

Det som tog upp en större tid av vår kväll var Paulines nyinköpta hatt, supersnygg!
Jag har massor av bilder med det är sjukt jobbiga inställningar på den här datorn!

Ses i dimman!

Jag blev lite besviken, om jag ska vara ärlig.
Trodde du inte var sån,men det var du visst.
Livet lever vidare och jag kan inte må bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0