Can't you see me here on overload !

Lördagsnatten blev som förväntat, en av de bästa kvällarna på Platå. Musiken var helt sjukt bra, tror aldrig Alaa har spelat så bra. Stämmningen hos gästerna var på topp och mycket folk. Det är helt underbart att jobba när man hör hela dansgolvet sjunga högt eller skrika när nästa låt kommer. Kul att se djbåset dansa och gäster på bardisken. Personalen var också på topp, även fast jag och erik hade vattenkrig. Jag var asblöt och han förstörde min fina frisyr haha. I "pistolerna" som vi har på Platå finns ju även vatten och erik fick den bra iden att trycka ner mig på golvet och spruta den över hela mig. Fanns inte ett ställe på min kropp som jag inte var blöt på. Aja kvällen var superkul och får fem av fem toasters. Snabbt hem på natten för att jag skulle upp och jobba på söndagen.

Det sjukaste med hela kvällen var att jag letade efter Astrid hela tiden. Jag tror jag håller på att bli tokig...

Vad hände?

Jo jag vaknar på söndagen som en förstörd människa. As ont i halsen, ögonen bara rinner och snorar. Hade inte min kropp kunnat förvarna mig? Fattar inte vart det kommer ifrån. Tog mig i alla fall till jobbet men stannade bara till ett. Då kom min valp och hämtade mig. Han körde mig till mamma och pappa där jag somnade i 4 timmar. Skönt! Fick i mig massa mat och sen hem till CarroJ för att somna igen.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0