Då var det dags!

Imorgon bär det iväg till Stockholm! Har känt mig lite småsjuk, men nu bättre. Imorgon jobbar jag på JC 9.30-17 efter det hem till Siggan för att göra mig snygg (om det går). Drar från Platå till sthlm vid 18.00 ungefär. Dansar hela natten, men när de andra drar hem stannar jag och Angi i stockholm. Riktigt nice ;).. Onsdagen ska jag vara med angi i stockholm, men på eftermiddagen hämtar familjen Egir mig för att åka till Uppsala. Träffa släkt och vänner =).. Saknar min kussi också. Vet inte hur länge jag stannar men kan jag så stannar jag nog till Frdag kväll, om jag hittar någon som kan stänga åt mig på fredag! Jobbar bara 16-20 så hoppas någon vill. Men det får jag ta med gustav imorgon. Nu ska jag och min romie CarroJ laga mat så vi kan ha matlåda imorgon. Packa väskan och dra iväg!

Peace

f12_mail_pic_02

Ja det var hit vi skulle!

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Fan va kul vi kommer ha! YEEEJ! PUSS



-Angi

2009-05-19 @ 10:26:12
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0