Den här helgen händer det inte så mycket!

Fast det händer en hel del. Idag har jag jobbar på JC hela dagen från 10-17.. En hel dag utan mat, jag funkar inte riktigt så. Ögonen gick i kors och benen skakade! Vår regionschef Lotta var på besök. Jag fick ringa in stakars gustav till jobbet, sorry.. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig den här lördagen..



Nu har jag varit på Platå och ätit så mycket att jag nästan mår illa, men det var värt det. Sjukt god mat! Nu sitter jag här och ska svara på ett mail som jag har fått av världens bästa ASS! Vi kommer skriva sönder varandra den här sommaren, men kom på att det fungerar lite som en dagbok. För jag berättar allt för henne, så då har jag ju skrivit upp allt jag varit med om. Sjukt bra! får skriva ut det sen och använda det som minne..



Ikväll är det Platå som gäller igen, hoppas det bli mycket folk, bra folk! Hoppas det blir mycket bord så jag får något att göra! Oj där bara antog jag att jag skulle ha borden ikväll, får se vad emelie säger! Så nu musik på högsta volym! Om ni kollar inlägget nedan så ser ni vad jag lyssnar mest på nu! jag kommer även göra som Angi, lägga upp min sptify lista! Vi kan säga att vi startar en kedja, Att alla som vill kan dela med sig av sin musik på Bloggen, kom igen nu!

Ha en underbar Lördag!

Ses i dimman! Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0