GhettoFab Freak Out @ Harrys Norrköping..

Igår var det meningen att vi skulle dra ihop ett gäng och ha middagsmys på Platå, en lugn kväll.. Men helt plötsligt sitter vi i Valpens bil påväg till NKPG.. Alaa spelade på Harrys och ni som känner oss älskar att köra en "Freak out".. Musiken på högsta volym och färdgodis (tack titti).. När vi väl kom fram fick vi först inte komma in, även fast det var ca 20 personer inne på Harrys.. Fulaste och otrevligaste vakten jag träffat i hela mitt liv.. Men LOL mot honom för vi fick komma in iaf!! Väl inne på harrys Körde vi vårat race.. Jag och CarroJ hade ett uppdrag som jag tor vi båda insåg ganska snabbt att vi skulle skita i.. Bilder beskriver mer än 1000 ord och den här gången kommer jag lova att ni kommer dö av garv.. det gjorde jag..

Sammanfattning av bilder: Söt, Vacker, Ful, Valpen, Blond, MrDJ, Mys, Bästa vänner, Allsång, Harrys, Ghettofab..


































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0