I couldn't care less.

PUNKT.

Jag har så mycket jag vill skriva och dela med mig av. Men tyvärr inget som bloggen får höra. Känns som jag blivit lite hemlig, men en vacker dag kommer jag berätta sanningen..

Helt otroligt bra kväll på Platå igår och då menar jag inte att det var mycket folk. Det var RÄTT folk ;).. Nu har jag hittat peppen med världens bästa låt och ögonen svider efter jag gråtit så mycket..

Mitt hjärta, min stjärna, min själ, min högra hand lämnar mig en hel sommar!

Ikväll ska vi säga "på återseende", aldrig "hej då"..

I'm tryna be strong
But the strength I have is washing away


Bye bye my baby...



I can't lie
I miss you much
Watching everyday that goes by
I miss you much
Until I get you back I'm gonna try
Yes I miss you much
You are the apple of my eye
Girl I miss you much




Hur ska jag klara mig utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0