Ingrosso, Axwell & Dirty South.. Weeeeeiiii

housemafia-lager-banner

Ja då var det bestämt att det blir av, faan vad jag e taggad!! Jag vet redan nu att det kommer bli grymt bra och jag kommer inte bli besviken. Så peppa upp till Tisdag.. Frågan är om man kanske ska försöka hänga sig kvar i Stockholm, för jag är ju ledig onsdag och torsdag =) Hmm

I helgen jobbar jag både torsdag och lördag på Platå, men det gör inget.. Från och med Lördag kan jag jobba varje dag känner jag (det är bara att ringa).. nu åter till mitt andra jobb JC, gud så kul.. Har så mycket att göra så mitt huvud går på högvarv.. Det gör att man får ont i huvudet känner sig trött och vill bara sova.. Ja så pepp e jag haha..

Peace

Kommentarer
Postat av: caroline.

Faaan va kul vi ska haa!! hihi.. längtar!! =)

Ja, men då får du skynda dig hem o äta.. Carros köttfärsås är inte fy skamm vettu ;-) haha

du har din egna kock =p

ses snart!

Puss

2009-05-12 @ 19:33:28
URL: http://caroliinesdagbok.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du stannar och kommer på min skiva i Uppsala!

Tänk inte ens tanken att åka hem om du är ledig kära kusin :)

2009-05-13 @ 20:59:10
Postat av: Juicy

vi ses där ;)

scteeek!

2009-05-14 @ 17:09:15
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0