Linköping - Torsdag...



Helt sjukt, fick åka tåg ca 4 timmar för att komma hem, vad hände? Peppade iväg mess till mina kära vänner om en liten tjejfest, till de som var lediga.. det vlev jag, siggan, lina, angi och astrid! Mycket bra tjejer att festa med, men oj vad vi var på party humör.. Även fast jag inte är stolt över och skriva det så hade jag en riktigt bra fylla igår.. Jag var på bra humör, bra vänner och stämningen kan ju inte bli bättre när Alaa står i DJbåset.. Helt värd torsdag att spendera på Platå, sjukt mycket folk, vet antal men vågar inte skriva det här!! Som jag alltid gör så lägger jag ut bilder som får förklara våran helgalna kväll!





























































Stakars gustav (min chef) och hans kompisar som fick se mig på nivå tio igår!! hoppas de har förståelse ;)

Kommentarer
Postat av: astrid

Haha det där var inte lite bilder:) FINA! Hoppas du har haft en trevligt och mysig helg! Kramar

2009-05-24 @ 20:09:00
URL: http://www.ashie.se
Postat av: Juicy

GUD va du är snygg! om du var en bulle skulle jag äta upp dig :)

2009-05-25 @ 09:40:21
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0