Me Love!



Flickorna från Platå på personalfesten, ingen visste att det skulle bli så bra!!



Julmys med JC, jag och gustav dummar oss haha



Också personalfest, sniiiiigggt!



Födelsedagen!



Chris Brown, yeeeeees!



Personalen Platå



Platens onsdag, jag och tuttis =)



Brudarna!



Bästa!!



Födelsedag för två år sen!



Jag och Carro fick en present av mange och simon haha



Det var tider det!



Vad Hände här?



Turkiet 07



Systrarna BUS!



Adam, saknad, me det var en kul fest!


Tänk på hur mycket fina bilder det finns som man glömt bort, gå igenom era kort på afcebook så ska ni få se!!

Det gjorde ont när jag såg oss på kort tillsammans!

Peace & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0