Ssssshhhhhhhh...

Igår var en riktigt trevlig kväll på Platå.. Jag hade jättekul men var nog mest bara övertrött!! Vin, Vänner med bra sällskap - det kan ju inte bli bättre. Nu ska jag snart kila iväg till jobbet. Är faktiskt pigg ch glad den fösta morgonen den här veckan.. har massor energi som jag ska ta ut på min chef gurra och alla fina sommarkläder vi fått in på JC!

Ikväll är det dags för lite personvård, Fixa min utväxt, finslipa naglarna och raka benen. Efter det är det Platå  som gäller ikväll igen, ALLA som vill får komma och äta middag. Hoppas på att vara där mellan 7-8 någon gång. Ingen utgång bara slappa och ha det skönt!! 

Have a nice day =)


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0