Uppsala - Onsdag..




Onsdagsmorgonen satte jag mig på ett tåg till mina kusiner. Familjen Svahn är bäst, jag älskar den familjen. Min lillkusse Ebba kom och mötte mig vid tåget. Gick hem och lyssnade på musik och pratade massa skit. Sen kom Micke och Susse hem och började laga mat, bjöd på vin och trevligt sällskap. Storkusse Fanny var på studentsittning på BJ. Middagen var sjukt god, som alltid hos familjen Svahn. Vid nio kom familjen Egir till Uppsala. När klockan var elva på kvällen drog jag in till stan och mötte upp Fannys kompis Emma och hennes syster och en tjej till. Vi drog till Bj för att möta upp Fanny. Det var sjukt mycket folk, synd bara att alla var typ 18år. Men jag hade kul med min kusin iaf. Halv 2 på natten gav vi upp, insåg att vi hade fööör mycket saker att prata om. Drog hem, åt och skvallrade. Sov tillsammans i Fannys sköna säg. Torsdagen började med lyxfrukost, Pannkakor. Sen boka tåg och åka hem. De andra skulle till landet och jag hem till linkan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0