091128


Ett datum jag alltid kommer ha med mig i livet! jag kommer aldrig glömma och jag vill inte glömma. Det datumet var du och jag, nu är det minnen! Minnen jag aldrig kommer att släppa på. det roliga är att jag trodde att jag skulle vara sjukt deppig, nu kan jag se det från en helt annan sida. Så jag ler och tänker på vad vi hade och inte på vad vi kunde ha haft.

Ison och fille- Ta D Dit. Usher - My Boo. 





Kom precis hem från Platå. Det har varit en helkväll hemma hos Mogge med Idol och Buzz, kul. Efter det till platå och nu sängen. Hoppas jag vaknar lika lycklig som jag gjorde idag! Har börjat gå till jobbet varje dag, skönt med luft och jag är inte lika trött på dagarna. Mamma och pappa ska fixa mitt matbord imoron också, så förvänta dig att bli bjuden middag snart ;)

Puss och nannagodis ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0