2009. del 3



I Roslagens famn på en BLOMMANDE ö! Mitt ställe i livet, där finner jag ro, minnen och kärlek. En plats jag alltid kommer att komma tillbaka till! LOVE!



Vår i linköping!



KÄRLEK!



GhettoFab!



Mammorna på fika i vårsolen!



Luleåbesök i storstan!



Först in på vad? haha



Jag och bästa på Platå och jobbar!



Jag och siggan, myskväll på Magnolia med flickorna!

 

Vin/Ölkväll på nationernas för första gången i mitt liv! Det var värt.



Jag och Astrid. Hade ätit middag för två ute på alltanen i Hulsbro, pratat om allt som har med livet att gör, duckit gott vin ( som jag snodde från min pappas vinkällare haha). sen in till Platå och hade en av de helt klart BÄSTA utekvällarna den här sommaren och det här året!

    

Kvällen, ni kan ju se hur roligt vi hade hahahaa



Sommarbryggan hos Sanna ute i ekängen, den här bryggan har gett mig så mycket. VÄRME!



Klänningstema för tjejerna på Platå!



Jag hatar jobbiga killar!

 

Jag tyckte att Mogga hade en snygg kepa!



VI på Platå!



 

Kräftis på CarroJs land, med de underbaraste!

   
 

Inflyttingsfest hos Astrid och hennes mamma, sen Platå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0