2009. del 4

    

    



   

ElGreko, ElFeto! Där var vi, där kom jag tillbaka, där insåg jag hur fina och underbara vänner jag har, hur otroligt mycket jag älskar min familj och hur bra livet kan vara när man är i solen!



I Elstockholmo på G till Aralanda för att spendera natten!



Bästa bästa!



CarroJ, Astrid, CarroF och jag i Götlaborg!

  



   



Magget Måndag, GhettoFab tema ;)



Jag och Johan (något av det bästa som hänt mig den här sommaren!)

   

  

Banken och min tjejer på Stångs, mellanfest hos Markus och sen platens..



Midsommar 09.

   

   



Tårtan som mormor gör till oss varje år!



Måndagen innan Kreta, Ass och Lina skulle till Magget och jag hade ont i magen även fast det kanske inte syns här! Men jag fick vara med på ett hörn iaf :) Lina var såå jävla kalas när hon kom hem, trodde hon smög men när hon åt hårdbrömacka så lät det som hon skulle riva huset! hahaha



På CarroF examensdag, men då ägde jag inte någon kamera så jag har snott bilder från Lina. har tyvärr ingen bild på CarroF men jag var sååååå stolt över henne, hon är så bra, den bästa ni kan tänka er!



Bästa kortet på mig och Lina! :)



Världens finaste CarroJ!





Myskväll igen på Magnolia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0