2009.

Året är inte slut än men jag måste göra ett litet "bästa av 2009". Det här året har varit det värsta året i mitt liv, tror inte att något kan gå sämre än såhär. Fast det har även varit det bästa året i mitt liv, jag har kommit så långt och det är med ett leende på läpparna som jag ser fram emot en jul med familjen och ett nytt år med nya möjligheter. Först måste jag bara visa vad som var det bästa för mig! Det kanske inte kommer i rätt ordning men det är ju bara roligt!

Njut som jag!

   

Astrids dag!

Erick Prydz i Stockholm. Sjukt värd resa med Astrid, Sigrid, Alaa och Z. I bilen dit en massa skön musik och Sigrid som gör Björn Gustavsson "Benjamin testar Bernts salonger". Middag på ett sjukt mysigt ställe som jag inte kommer ihåg namnet, och en mycket trevlig servitris. Kan nog säga att alla vi var lika nöjda med kvällen!



Platå disken

Jag och Angi som hade jobbat i ca 13 timmar eller något när kortet togs, sjukt slitna och trötta. Men vi överlevde kvällen.

   

Carl erik Egir

Den underbaraste av alla! Mitt hjärta, min ögonsten. Finns inte ord att beskriva hur mycket jag ÄLSKAR den här killen, han är allt för mig!

  

Bästa vännerna Ghetto Fab feak out i Nyköping

Så heter mappen på min dator, sjukt rolig kväll - bara jag och ass i nyköping.

   



Chris Brown - Myshelg hos Sanna

Grymt!

    

Freak Out i Norrköping, Harrys!

HAHAHA först kommer vi inte in och när vi väl kom in kom vi knappt ut hahaha

Sjukt rolig och spontan fredag, satt och tog en drink på platå ett gäng så kommer alaa och frågar om vi ska med. valpen tar bilen och vi tjejer hänger på. TACK Alaa för att du tagit med oss på alla dessa tokigheter, minnen för livet!



Fredagsmys på Platå!

   
   

Min födelsedag!

LULEÅ vann mot LHC :) hahahahahahaha sen vidare till Platå med flickorna. Jag fick den bästa presenten som jag inte har utnyttjat än men det kommer inom kort!  Middag hos len aoch Henke i deras fina lägenhet innan hockeyn!

BÄSTA!

Mer kommer imorgon, LOVAR!


Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Åh vilken härlig tillbakablick, kanske me borde göra ngt sånt :P



-Angi

2009-11-19 @ 01:13:58
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0