I Like That...








GRYM KVÄLL IGÅR!


Jag var så sjukt jävla trött igår, kommer till Platå och det har varit sittning. Jag och Astrid gjorde allt för att inte hamna efter, men det gör man alltid efter en sittning. Efter tolv någon gång kunde vi andas igen och köra på som vanligt! Efter en tung start blev kvällen värd. Dj Kendo var så grym och han gjorde min kväll! Hade 3 "spritbord" mycket bra bord. Alla var på bra humör och party, jag lallar runt och gör mitt jobb när Dj K slänger på greklåten som vi kallar den. Alltså mitt hjärta blir så varmt och jag kan bara tänka på mina underbara vänner. Med ett leende på läpparna dansar jag vidare samtidigt som jag gör mitt jobb. Jag är i en liten bubbla när jag hör den ute, så mycket minnen.

När jag trodde han hade gjort min kväll väljer han att direkt efter greklåten spela I LIKE THAT! Om jag log innan då skrattade jag nu. Jag hade nästan glömt bort den där första kvällen, men när jag hörde låten kom allt tillbaka. Jag tyckte om det!

Nu fanns det inget som kunde göra kvällen sämre. Den flöt på och jag fick höra den igen! VÄRT! Vi städade undan allt, jag och Astrid mötte upp Johan för en hambis.

Vaknade vid ett och börjar jobba fyra. Nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0