Piff och Puff skickar sms.

När man smsare till varandra är det viktigt att göra det såenkelt sommöjligt så att man lätt förstår vad som står och som menas!

jag och anna hade en intressant komversation i går kväll.


Lina: vart tog SMSet vägen Puff? PUSS

Jag: 1 jag sover. 2 jag är ledsen, 3 jag är feg.4 Puss min Piff

Lina: 1 ok att du sov 2 förlåt om du inte sover nu! 3 du ska ringa mig om du är ledsen, 4 klantigt. 5 jag älskar dig. 6 PUSS my love :)

Jag: 1 jag är vaken nu haha, 2 jag funderar på att ringa honom i morgon 3, jag älskar när du väcker mig, 4 jag vet att jag alltid kan ringa till dig, 5 ville inte störa, 6 jag älskar dig med ju.7  Puss

Lina: 1 ok :) 2 sov gott min. 3 vi ses imorgon, 4 du är det bästa i mitt liv.5 Puss

Jag: 1 du kan vara bäst! 2 Du kan sova gott! 3 du kan ses imorgon, 4 du kan allt ;) 6 puss och natti!

Lina: 1,2,3,4,5,6


Vi har det där lilla extra! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0