Seriöst.

Ja det fanns en tid det hrä året som jag trodde att jag inte skulle klara mig igenom, men jag gjorde det, jag står här idag och lever ett perfekt liv!

Min underbara familj.
Min pappa ställer alltid upp för mig, alltid! min lilla mamma som alltid vill veta allt och bryr sig och framförallt lyssnar! Mina underbara systrar med deras killar. Min underbara systerson Carl som får varje dag att bli värd så mycket mer!

   

Mina vänner:
CarroJ, Astrid, CarroF, Lina, Sigrid, Bettan, Titti, Sanna, Johan, Valp & Jens...
Ni finns alltid där för mig, ni ställer upp och lyssnar när jag behöver prata, ni fan i mej BÄST!

Mitt jobb:
Kan inte bli bättre, stormtrivs som fisken i vattnet! Peace Love & Denim thats my life!



Det har varit en sjukt lång natt! Tack Johan för att du finns och alltid ställer upp för mig. Du e en klippa.



Fast det jag vet är att om allt skulle gå åt helvete så har jag redan klarat mig ur det med er hjälp! Jag vet och är såå säker på min vännskap till er att ni alltid kommer finnas där. det känns så skönt, så det är med ett lungt hjärta jag säger..

Natti Natti!

och går och sover ensam i min stoora mysiga (nybäddade säng)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0