Superwoman!




Igår när jag gick hem kunde jag bara tänka på min syster Karin, shit vilken dålig tid hon valde att åka me familjen till Canö! Jag hade behövt henne här nu. Men då kunde jag bara tänka på vad hon skulle ha sagt, SUPERWOMAN! Direkt när jag kom hem satte jag på den låten och bara log! Jag kunde inte sluta le.





Nu har jag precis städat klart, ätit middag och tittat på PH. Städade ist för att gå till gymmet, jag och Lina var sjukt trötta i benen! Orka. Nu lutar det åt en öl eller ett glas vin på Platå! Alltså jag är med mina vänner varje dag, men vi har så sjukt mycket att prata om heeela tiden. Det tar lixom aldrig slut! Visst vi är bra på att älta saker och ska analysera allt i detalj. Jag gör det bara för att så fort jag är själv tänker jag så mycket om allt. Det kan vara vad som! Vi är fan helt underbara.



GhettoFab Everybody. MaggetMåndag.



Klänningstema på Platå!


BTW saknar jag våra teman som vi körde med hela sommaren. Kanske för att vi inte är ute lika ofta som förr men fan vad kul vi hade. Älsklingstemat är GHETTOFAB, sjukt soft och skönt. Annars kan det vara såhär:

Ons: Ghettofab, alltid (Platens)

ELLER

Lör: Inte ok med låga skor, gärna klänningstema. (Platå)

hahahavi är speciella, det vet vi redan.


The bed I'm lying in is getting colder
Wish I never would've said it's over
And I can't pretend that I won't think about you when I'm older
Cause we never really had our closure
This can't be the end



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0