Wonderwall!

Det är en person som har varit ganska nära mig den senaste tiden som har fått mig att tänka till, få mig att börja tänka från början igen! Orka, orka inte - jag vet inte vad jag ska välja. Jag tycker om att tänka på dig, fast ibland gör jag inte det å då får jag ilska i mig, obehagliga känsla. Varför rostar aldrig gammal kärlek? Varför saknar man något som man vet att man inte vill vara med?

Jag saknar dig, fast bara ibland!



Idag har jag blivit blond igen, inte lika blond som innan men jag e på god väg! å nästa tid är om en månad, sen kanske jag ser ut som "gammla anna" gen! Det kommer bli skönt.

Nu promenix runt ån med Lina och okänd! Sen mys ikväll hemma hos mig.

Happy!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0