You have to choose!



What you win or lose
You can't have everything
Don't you take chances
Might feel the pain



Mysfika med tjejerna (CarroF, Angi, Astrid, Siggan, Lina och hennes vän Josse) på Ågatan. Det var sjukt värt, ca 4 timmar med prat om allt som en tjej kan tänkas prata om och ja ni skulle bli förvånade om ni skulle hört allt vi pratat om idag. Om jag ger en hint, allt från WOW (jag vet lite nördigt) till julklappar! varför ska det vara såå svårt att handla till en kille? Om jag skulle köpa till mina vänner har jag tusen saker jag vill ge dom var och en, men när det kommer till killar står det bara noll. Som pappa jag har tusen förslag där ifs men bara sjukt tråkiga!



So what if it hurts me?
So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge.
My feet run out of ground.




Aja, sen blev det en mysprommis med siggan, VÄRT! Skönt att bara gå ut och få lite luft. Nu sitter jag här i min jättestora soffa och tänker, men vet att jag måste sluta om 30 min för sen ska jag träffa alla mina flickor igen. Kan man ha det bättre? Eeeh ja faktiskt, om mitt hjärta skulle vara i balans skulle allt kännas så bra!


I gotta find my place!


Shit, nu är jag back again, hoppas syrran tycker att det är trevlig läsning på Canö! Tänker på er varje dag och vill ha mer bilder på min underbaraste!


Jag vet att allt det här kommer att lägga sig och kännas så bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0