Your tears don't fall, They crash around me!





Ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt!

Nu är det fika på stan med Angi som står på schemat! Senare en fika med CarroF, jag har så mycket att berätta för henne. Jag känner mig kall, verkar som att jag har blivit sjukt bra på att stänga ute känslor, lite skrämmande. Jag vet att jag blir som en liten nallebjörn när jag väl är med dom jag älskar och bryr mig om, så känslokall är jag inte iaf! Tur det.

Nu vet alla allt, skönt orkar inte förklara för alla men skönt att ha alla på min sida, alla tycker som jag och alla känner som jag. Som Johan påminnde mig om igår, att jag sa någon gång, kommer inte ens ihåg när. Att jag ska bara göra saker som jag mår bra av och vara ego! Tydligen har han använt sig av den frasen till sig själv och andra. Jag lovade mig själv att aldrig falla igen, att stå med två fötter på jorden. Jag står fortfarande kvar!

Du tror du trampar på en öm tå, men för varje gång du försöker så blir du bara mindre och mindre värd i mina ögon!

Ikväll ska jag träffa Lina och hennes älskade vän Jossan som är här från Falun. känns roligt att få lära känna linas högra hand från falun. Middag på Platå! Det ska bli mysig och lina har bjudit in en massa till ikväll, kan det bli fest? haha här i linköping är lina Piff och jag Puff.




Your hair reminds me of a time when we once were
Your fingernails that marked my back now rot in earth
The sheets we slept in blew away and now the storm is over
The taste of you inside my mouth remains but still I'm hearing

There's no love everybody's crying
There's no truth everyone's misguided

And now the end is here
There's no more pills to swallow
The bitter taste I feel won't lead me to tomorrow

Your scent reminds me of a place we used to go
The kisses placed upon my neck show signs of no return


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0