Barnvakt!

Igår var en bra dag!

Hängde med Ass stor del av dagen, tog en sväng till Ikano för att uträtta ärenden. Blev även en lunch med syster Lena, då fick vi in mycket skvaller :P Iväg och tränade med CarroJ, det känns idag kan jag säga! Men det är ju så det ska vara. Avslutade dagen med en fika på yngves, som var mycket givande. Skönt med fri luft, annars trivs ingen.

Nu sitter jag hemma hos syster Karin och Erik, med världens bästa CARL. Han är det finaste jag vet. Han myser med mig, skrattar med mig, pussar på mig och biter mig lite ibland. Att han bits är bara gulligt, för han börjar få massa tänder nu, BLESS!

Snart ska jag och Karin gå ut på stan och äta något, tror att Ass ska med också!

Ikväll ser jag fram emot!

PUSS












Min BÄSTA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på Carl och hans mamma!!

2009-10-21 @ 14:30:08
Postat av: Nina

S Ö T !

2009-10-21 @ 22:53:52
URL: http://ninaatashi.blogg.se/
Postat av: Pauline

Sjukt söt unge=) Vi ses på lördag!! puss P

2009-11-17 @ 16:36:37
URL: http://pauiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0