Cold Desert, ffs....

Told me you love me, that I'd never die alone
Hand over your heart, let's go home
Everyone noticed, everyone has seen the signs
I've always been known to cross lines



Ikväll blir det bio, nice! Skönt men en lugn lördag, är så sjukt trött. Försöker få youtube att fungera men det vill sig inte.. Behöver musik när jag ska skriva i bloggen, annars blir det inte samma sak!! Läste om filmen på sf.se, så här stod det:

"Hon är producent på tv och han är tv-stjärnan och relationsexperten med otroligt mansgrisiga teorier om hur man träffar den rätta. När han utmanar henne i en serier tester för att finna kärleken blir resultatet inte riktigt vad någon av dem väntat sig."

En riktig tjejfilm alltså, tur jag som tänkte fråga johan om han ville hänga på! Men Linas pappa får följa med oss iaf, han verkade inte ha något att säga till om! Nä nu ska jag blaska av mig lite så jag kan gå ut bland folk.




Näää, nu orkar jag inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0