I know we haven't seen each other in awhile, but you will always be my boo!

There's always that one person
That will always have your heart
You never see it coming
Cause you're blinded from the start
Know that you're that one for me
It's clear for everyone to see
Ooh baby ooh you'll always be my boo

Vet inte riktigt vad jag vill skriva nu, ungefär det som stod innan! Det är en grå, trist, deppdag och jag jobbar 13-20 det gör det inte så mycket bättre. Det jag ville skriva var nog Grattis Anders på 25års dagen! Varför bryr man sig, varför tänker man på dom?! Men jag gör det, det gör ont i mig att jag inte är där idag med honom och firar han födelsedag, som vi alltid gjort! God tårta, familjerna och massa fina presenter. Jag hoppas att han får allt det även i år! Så nu ska jag släppa det här och gör mig fina för jobbet! Har så mycket att göra idag, så det är bara att peppa upp!

Peace Love & Denim ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0