I woke up early this morning!!

I woke up early this morning
Feeling a new side of my life
The sun was shining
You were on my mind

Everytime I think about you
I feel so alive
I wish I could hold on to you forever



Jag vill till ÅRE! Kom igen gänget vi bokar, jag vill verkligen. Det skulle vara sjukt kul, vecka 13 kanske. Backarna fortfarande helt ok, ofta kanonväder och inte fööör mycket folk. Vad sägs?! Kom igen Kom igen :)

Nä jag vaknade för tidigt idag, halv nio när jag tänkte sova till tolv! Så jag gick upp och började titta på film! Filmen heter Dumpa Honom och den var väll kanske inte den bästa film jag sett men något att vakna till. Nu ska jag hoppa i duschen för att åka ner till stan och tr´äffa min underbara syster och lina. Nice! Lille Carl är förkyld stakars lille plutten!

Ikväll är det dags för jobb på Platå på kanske 2 månader, käns lite nervigt emn va fan jag har gjort det där 1000 gånger innan.. Ska bli sjukt kul och är laddad till max, undrar vem som spelar idag bara?!

nä nu mmmåste jag skynda mig in till stan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0