Kings of leon och jag - igen!!

In the dark of the night I can hear you calling my name
With the hardest of hearts, I still feel full of pain
So I drink and I smoke and I ask you if your ever around
even though it was me who drove us right into the ground
See the time we shared it was precious to me



Jag och Johan



Världens vackraste Caroline :)



Siggeluring



Sara



Jossan och Lina

(korten är tagna av Carolines telefon)

Jaa gud vilken lyckad kväll det blev igår! Middagen var suupergod (enligt mig då) fast vinet var godare.. Sjukt bra stämmning var det och jag glömde bort alla andra som var på stället.. Efter Middagen på Stångs var det självklart dags för mellanfest hemma hos Markus. Det var något av det roligaste jag gjort, framförallt när vi spelade kort när polisen kom haha. Vi hade ju bara en hemmakväll, med killar i kostym och tjejer i klänningar.. Så brukar vi spela kort!! Efter festen hos markus gick vi alla till platens och där dansade vi och hade kul.. Fast alla mina vänner var borta så jag hängde med grabbarna. Hittade astrid i baren där och det var ju skönt.. Kom hem föör sent och vaknade fööör tidigt!

Idag var det bakishäng med lina och senare vid fyra bakisfika med Eidberg och Milos! Riktigt skönt att se att det finns andra som mår som jag idag :) haha.. Nä nu idol och mys med mammi i soffan.

Har mycket att tänka på så jag citerar ett utdrag från Lina:

"Ingen är rik nog att förlora en vän, jag är fattig utan dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0