Knock you down..

Idag är dagen då alla avslutar sin arbetsvecka och tar helg, jag började min arbetsvecka kloackan tolv idag! Men det går bra, massa att fixa innan helgen, Ikano har ju massa erbjudanden så det är lite att stå i. Idag eller nu när jag har lunch ska jag skriva kontrakt med Jossan, weeei, jag ska flytta. Ska bli så roligt och skönt. Var tvungen att tacka nej till ett pass på Platå igår för att jag inte kunde sova i stan, nu är det bara en månad kavr så kan jag jobba som vanligt igen.. Nya bider har lina lagt upp från i onsdags, tänkte att jag lägger upp de här jag..

Ha en bra dag i solen, ikväll ere afer work med tjejerna från JC och en liten del från kompisgänget!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0