Torsdagspeppen!

Idag har jag peppen på topp! Jobbar på JC till 20.00 sen vidare till Platå och kör sönder med Ass :) kan det bli en bättre dag, NEJ! Det kommer vara sjukt kul + att DjKendo spelar ikväll, det var ett tag sen man jobbade med honom på Platå. Hoppas det blir mycket folk så vi alla kan köra sönder, det var ett tag sen man såg baren gå all in så hoppas på ikväll. Jag och Ass får ta tag i det där.

Kom till platå ikväll nu alla :)

BTW måste bara visa JC nya modeller, killen e sååå snygg så jag dör och han är bara 19 år! Lite för ung för mig dock, efetrsom jag säkert hade haft en chans på honom ;) haha

Eller hur lina, visst e han snygg?!








Kommentarer
Postat av: Nina

DU är utmanad Anna! Kolla in min blogg hihi. PUSS!

2009-10-18 @ 16:16:58
URL: http://ninaatashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0