Utmanad!

Av: Ninaaaa fina  :P

Favoritcafé:
Ågatan såklart :)
Favorittidning: Inte en favourit men Slitz för den finns på jobbet.
Bästa saken som händer i vinter: Jag flyttar!
Favoritplagg i garderoben just nu: Jag har för mycket snyggt just nu :P
Längd: 1,67...

Vanligaste färgen på mina kläder just nu:
Svart
I höst kommer jag att gå klädd i: Jeans, leggings och massa annat snyggt
Men absolut inte i: Flipp flopp.
Mig själv med tre ord: Känslomänniska, Lyssnar & Social...
Jag tränar: För sällan...  

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu: Glad fast mycket trött.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, blä!
Kläder just nu: Svarta mjukisar och min hood.  
Vad sa du senast: Frågade mamma vad de skulle göra ikväll..  

Fisk eller badkruka: Fisk.
Spelar du nåt instrument: Nopp
Morgon- eller nattmänniska: Natt natt natt
Sparare eller slösare: Slösare tyvärr
Har du några homosexuella vänner: Japp.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Självklart, om man vill.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Vad ska barnet/barnen heta? William, Tyra iaf 
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Kittlig, Big Time.

Största svaghet: Kort stubin när jag e trött!
Det här är jag bra på: Kläder.
Bästa bok? Sista bok jag läste, änglar & demoner. 
Chips, morötter eller godis? GODIS!
Pizza eller hamburgare? Just nu inget av det!

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tatuera om jag vågar fast bara en!
Stökigt eller välstädat? Stökig, har för lite tid över!
Gillar du att sjunga? Lätt.
Kaffe, te eller inget? Både och.. 
Har du en besatthet? Hahaha aaa..

Vem är din bästa vän?
 Har minst 7 som står som prio ett! ♥
Civilstånd: Just nu lycklig singel ;)


Jag utmanar: Ashie, Anna N och Sara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0