Vill bara säga er..

Att jag ser fram emot lördagen såå mycket.. Astrid och hennes mamma inflyttningsfest och jag, titti och lina ska dit! Yaaaaaay. Sen utgång och vet ni, jag är LEDIG dagen efter! Helt underbart! Nu är det bara så att jag måste veta vad vi ska köpa i inflyttningspresent.. Det ska bli såå kul att ha en utgång med Titti och Astrid :) det kommer bli grymt och vi kommer vara så sjukt snygga (enligt ass).. VAD ska jag ha på mig, mitt största problem i livet just nu :P.. Astrid visade precis världens bästa låt för mig nu, jag borde sova men kan inte.. Måste bara lyssna och lyssna. Låten känns som jag! Det är så jag har KÄNT för nu vet jag vad jag känner, men gud om jag fick den där låten i mina hörlurar i juni vad sommaren hade varit enkel då!

Nä nuu måste jag sova.. Systerfrukost + Carl imorgon, det är något av det bästa jag vet. Den kontakten jag fått med min familj och framförallt med mina systrar igen..

Jag vill även att nji ska veta att jag har stora planer på G, det kommer bli bra, jag lovar!

Natttti Natttti


Bästa bilderna den här sommaren på oss, me LOVE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0