Word is there's a new girl in town..!!

Just say I want you, just exactly like I used to
Cos baby this is ooooonly bringin me down...
 


Japp så är det och det är jag, det kunde ni inte fatta va? Jag har gjort så stora förändringar i mitt liv den senaste tiden så att det nästan skrämmer mig. Tror att allt som hänt mig var meningen för att jag skulle få upp ögonen och inse själv vem jag verkligen är! Jag tycker det här är bra, jag trivs. Jag är fortfarande anna men med en ny liten livsgnista och allt det har jag mina underbara vänner och familj att tacka för! Ville bara ge er stort TACK!
























Fan Henke och mamma vill inte vara med på kort haha!!


Jag älskar er!


Kings of Leon - I Want you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0