You, your sex is on fire..

Hot as a fever, rattling bones
I could just taste it, taste it
If it's not forever, if it's just tonight
Oh, it's still the greatest, the greatest, the greatest

You, your sex is on fire
And you, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire




CarroJ



Lina



Sanna



Betti



Mumms


Jaha då var den här härliga helgen över och tack för det! Imorgon fortsätter min arbetsvecka när alla andra börjar sin! Igår var jag på bio som sagt med CarroJ, Lina och hennes pappa. Den var sjukt rolig men kanske inget jag skulle ha betalat för om jag hade vetat det innan, men hyr den när den kommer ut! Eller ladda ner ;) Nu har jag precis ätit middag som vanlig med min familj, väntar på att alla åker hem så jag bara kan lägga mig i soffan och titta på film! Fast det absolut bästa just nu med våra familjemiddagar är att jag får träffa Carl! Försöker ta mig mer tid till min familj nu och det tycker jag är ett av de klokaste valen jag gjort i mitt liv! Jag älskar min familj, men mest Carl haha. han blev superglad när jag kom hem idag, pratade en massa med mig. mamma sa att vi pratar samma språk..



Efter bion igår gick vi till Magnolia för att vinka hej då, blev en hoff med biogänget. Fick även höra att älskade sanna var i stan så var ju bara tvugen att gå till Platå för att träfaf henne. Och alla ni som bara ska gå till platå och säga hej vet att ett varv måste man bara ta. Det gjorde självklart vi, och då kommer sex on fire med kings. Måste säga att jag aldrig har sett så många på samma ställe tycka om samma musik. Visst att vi haft våra temakvällar med speciella djs men det här var helt sjukt.. ALLA sjöng med! Sjukt bra stämmning att välja att gå hem i, alaa är ju helt klart bäst på Platås dansgolv! Sorry till er andra.

Nä nu snurrar mitt huvud för mycket, är dödad, jag börjar bli gammal!

Natti natti

Kings of leon - Sex on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0